DON DIARIES

Inilah Kisah Hidupku!!!

Advertorial


Bulan Ramadhan datang lagi dan pastinya bulan puasa ni la yg mmg aku nanti-nantikan sebenarnya lebih dari hari raya kerana bulan ni la dapat aku mengekang hawa nafsu aku daripada membeli makanan dan dapat menjimatkan duit.. (rasanyalah)... lebih2 lagi sekarang nie aku dah pon dok jauh di pedalaman nie rasanya memang sesuai sgtlah nak berjimat cermat nie..

Erm.. Apa yang dapat aku sampaikan ialah selamat menyambut hari yang mulia nie dan buat mereka yang ada kelapangan melakukan amal jariah tue.. lakukanlah dengan niat yg ikhlas... bagi mereka yang dapat berpuasa penuh tue, semoga bulan ramadhan tahun nie akan lebih cemerlang dari tahun2 sebelumnya... dapatlah berpuasa penuh dan dapat jualah menjauhi diri daripada perkara2 maksiat...



Bulan puasa tahun nie aku rasa paling mencabar dalam diri aku dan bebudak kat puncak alam nie.. ye la.. dengan kawasan yang berbukit-bukau nie.. dengan ketinggian tangga ala2 tangga batu caves (jumlah anak tangga lg lebih kot!!), dengan hampir semua kawasan ada tangga.. agaknya cmaner kehidupan kitorang kat cni nanti.. harap2 kitorang kuat menepuh ujian ini.. Bulan puasa kan menguji kesabaran... tahun ni pulak adalah tahun ke-2 aku berbuka di tempat orang... boringnya.. Mintak2lah ada makanan kegemaran aku kat cni... mcm... murtabak!!!!



Di kesempatan ni jugak aku nak mintak maap pada member2 aku dan mereka yang terasa hati dengan kelakuan aku yg sangat emosional nie... tp emo2 pon, ada tempat gak k!! bek mereka yg ada di uitm atau member2 lamaku yg dah menghilang ntah ke mana.. wat awek aku yg slalu merajuk tue.. hehehe.. sorilah.. saya saja2 nak wat awak cemburu.. cemburu tu kan tandanya sayang... wat member2 baekku, geng beg buruk... jgn nakal2... wat member satu kampung tu.. wat member aku yg speak english tu.. sori ari tu aku emo lebih kat ko... tensen time tue and ko lak tak penah hargai pe yg aku wat.. penat aku wat sendiri dikatanya copy and paste dr org plak... wat family2 aku.. wat kakak2 aku, abg2 aku.. adik aku satu2nya kat brisbane tue... selamat berpuasa.... oklah bye...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Top Sponsor

How to Gain 5kg in 10 Weeks Banner Big Teddy Bear 2u - Hadiahkan Seseorang Sesuatu Yang Luar Biasa Disini

Pengikut

Don Dale

Reka Lencana Anda

Mengenai Saya

Foto saya
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Anak jati negeri Johor yang kini bekerja dalam bidang perbankan di Petaling Jaya, Selangor.. "Think BIG" adalah kegemaran saya.

Blog Counter

Diriku Ini

1. Suka Ketawa (Gaya Ketawa yang Pelik)
2. Moody
3. Kalau Tak Cukup Tidur, Mata Akan Jadi Merah
4. Rabun Dah...
5. Gila Music
6. Friendly (Pada Orang Yg Tertentu)
7. Romantik (Ikut Ramalan)
8. Tak Suka Bising Sangat
9. Suka Menulis
10. Suka Masak dan Makan...

Senarai Iklan

Potato Spring, Spring Potato, Twist Potato, Tornado Potato, Spiral Potato, Kentang Spring - KentangSpring.com 57 Jenis Senarai Biasiswa Malaysia 2012 | Biasiswa JPA | Biasiswa Mara | Biasiswa Petronas Teknik Menjawab Soalan Temuduga

Jom Berbual