DON DIARIES

Inilah Kisah Hidupku!!!

Advertorial


Hari ini genap 31 Ogos 2009, hari paling bersejarah dalam hidup kita semua yang bergelar anak Malaysia. Majoriti pakatan blog aku semuanya citer pasal hari merdeka ni jadi aku pun tak terkecuali la nak cerita sama pasal hari merdeka nie.. kalo kat sekolah dulu aku tiang utama dalam mempersembahkan sketsa merdeka, wat puisi, skrip.. sekarang ni dah tak dapat buat semua tue..

aku rasa makin meningkat usia makin jauh kita lupakan pasal hari bersejarah.. rasanya makin tua makin bersemangat.. ni pelik pulak. dulu time aku sekolah, setiap tahun aku ingat tu hari merdeka yang ke berapa, sekarang ni aku lupa dah ke berapa, errr... 52 tahun kot? betol tak? aku ni buat2 luper lak..

satu malaysia, rakyat didahulukan pencapaian diutamakan. mungkin satu perkataan yang mudah diungkapkan tp susah untuk dilaksanakan jika tanpa ada sokongan dr seluruh rakyat malaysia.. jadi buat seluruh rakyat malaysia, jadilah insan yang mengerti asal usul diri.. siapa diri kita, keturunan kita dahulunya.. usah lupakan ia kerana ia akan membuat kita leka dengan kesenangan hari ini.. musuh ada di mana2.. sentiasalah berwaspada... jadi oleh yang demikian.. yup, merdeka!!! merdeka!!! merdeka!!! kita sahut cabaran bersama gandingan demi mencipta harapan satu malaysia!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Top Sponsor

How to Gain 5kg in 10 Weeks Banner Big Teddy Bear 2u - Hadiahkan Seseorang Sesuatu Yang Luar Biasa Disini

Pengikut

Don Dale

Reka Lencana Anda

Mengenai Saya

Foto saya
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Anak jati negeri Johor yang kini bekerja dalam bidang perbankan di Petaling Jaya, Selangor.. "Think BIG" adalah kegemaran saya.

Blog Counter

Diriku Ini

1. Suka Ketawa (Gaya Ketawa yang Pelik)
2. Moody
3. Kalau Tak Cukup Tidur, Mata Akan Jadi Merah
4. Rabun Dah...
5. Gila Music
6. Friendly (Pada Orang Yg Tertentu)
7. Romantik (Ikut Ramalan)
8. Tak Suka Bising Sangat
9. Suka Menulis
10. Suka Masak dan Makan...

Senarai Iklan

Potato Spring, Spring Potato, Twist Potato, Tornado Potato, Spiral Potato, Kentang Spring - KentangSpring.com 57 Jenis Senarai Biasiswa Malaysia 2012 | Biasiswa JPA | Biasiswa Mara | Biasiswa Petronas Teknik Menjawab Soalan Temuduga

Jom Berbual