DON DIARIES

Inilah Kisah Hidupku!!!

Advertorial


"Cinta Itu Boleh Diumpamakan Bagai Makan Sambal Belacan, Walau Pedas Hingga Menitis Air Mata Tapi Tetap Di Makan Jua"

Mungkin begitulah sedikit rangkap lirik nyanyian Saiful Apek dan Yusri KRU di dalam filem Lady Boss dulu.. Segala-galanya pasal C.I.N.T.A!!! Orang buat lagu pun mesti ada kena-mengena dengan cinta... Jadi, ada apa dengan Cinta? Semua orang yang ada perasaan semuanya mesti cerita pasal cinta.. Orang yang dilamun cinta, ekspresinya serta perasaannya mungkin berbeza dengan mereka yang sedang putus cinta... Bukan begitu ker?

Berdasarkan pengalaman, cinta itu sesuatu yang subjektif. Orang boleh mendefinisikan cinta itu dalam berbagai maksud. Ada yang kata orang lelaki kalau bercinta jiwanglah, orang perempuan plak gedik bila bersama2 ngan boyfriend diorang. Jadinya, kenapa perlu bercinta?
Cinta adalah anugerah untuk semua insan. Semua berhak untuk dicinta dan mencintai. Itulah kurniaan yang diberikan oleh tuhan kepada seluruh makhluk-Nya. Oleh itu, kekalkan rasa cinta itu dalam diri dan soal ada apa dengan cinta, hanya orang yang benar-benar menikmati rasa cinta akan merasai dan mengerti apa itu cinta dan apa yang ada pada cinta...

P/S: Cinta tak semestinya memiliki... Chewahh!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Top Sponsor

Big Teddy Bear 2u - Hadiahkan Seseorang Sesuatu Yang Luar Biasa Disini

Pengikut

Don Dale

Reka Lencana Anda

Mengenai Saya

Foto saya
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Anak jati negeri Johor yang kini bekerja dalam bidang perbankan di Petaling Jaya, Selangor.. "Think BIG" adalah kegemaran saya.

Blog Counter

Diriku Ini

1. Suka Ketawa (Gaya Ketawa yang Pelik)
2. Moody
3. Kalau Tak Cukup Tidur, Mata Akan Jadi Merah
4. Rabun Dah...
5. Gila Music
6. Friendly (Pada Orang Yg Tertentu)
7. Romantik (Ikut Ramalan)
8. Tak Suka Bising Sangat
9. Suka Menulis
10. Suka Masak dan Makan...

Senarai Iklan